مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 فروردین 1397 ساعت 09:352018-03-25سياسي

با جاذبه های تاریخی و گردشگری شهرستان چناران بیشتر آشنا شوید


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان چناران گفت: این منطقه جاذبه های گردشگری بکر زیادی دارد که می تواند اوقات فراغت مردم را در تعطیلات نوروز پر کند.

- محمد طاهریان مقدم در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، ضمن بیان این مطلب، اظهار کرد: شهرستان چناران دارای آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری زیادی است که با توجه به نزدیکی آن به شهر مشهد، اکثر مسافرانی که به این شهر سفر می کنند مسیر چناران را برای ورود به مشهد مقدس انتخاب می کنند، در نتیجه این انتخاب منجر به بازدید جاذبه های تاریخی و فرهنگی منطقه می شود.

وی با بیان این که شهرستان چناران به میقات الرضا و یا دروازه تاریخ و طبیعت نامگذاری شده، افزود: این منطقه دارای آثار تاریخی زیادی مانند دریاچه، چشمه سبز، گلمکان و.

است و هر ساله بیش از یک میلیون و 500 هزار نفر گردشگر از این شهرستان بازدید می کنند.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان چناران تصریح کرد: از مهم ترین آثار تاریخی شهرستان می توان به برج نجومی رادکان اشاره کرد که این برج در روستایی به این نام ایجاد شده که اثر ریاضیدان خواجه نصیرالدین طوسی است و علاوه بر این اثر، اقامتگاهی به نام ارگ تاریخی رادکان، خانه مسافر و جاذبه های شاخص شهرستان می توان به آبشار اخلمد اشاره کرد که این آبشار در فاصله 17 کی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با جاذبه های تاریخی و گردشگری شهرستان چناران بیشتر آشنا شوید

با جاذبه های تاریخی و گردشگری شهرستان چناران بیشتر آشنا شوید