مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 فروردین 1397 ساعت 09:402018-03-25اجتماعي

استقبال مردم از تورهای تهران گردی


رییس ستاد گردشگری شهرداری تهران با تاکید بر آغاز به کار تورهای تهران گردی از روز جمعه، گفت: تنها در این روز 800 تماس با سامانه 137 برای ثبت نام در تورهای تهران گردی ثبت شده است و این موضوع نشان از استقبال خوب شهروندان از پدیده تهران گردی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی سیف با اشاره به ویژه برنامه های گردشگری پایتخت در ایام نوروز اظهار کرد: در حال حاضر 97 ایستگاه اطلاع رسانی و 12 ایستگاه استقبال از گردشگران در مبادی ورودی و نقاط پرتردد شهر مستقرند و آماده خدمات رسانی به گردشگران نوروزی هستند.

وی با بیان اینکه ترافیک عصرگاهی تهران بویژه در نقاط منتهی به اماکن گردشگری نشان می دهد امسال جمعیت بیشتری پایتخت را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب کرده اند، گفت: از ابتدای تعطیلات تعدادی از مسافران در کمپ هایی که شهرداری تهران در چندین بوستان تدارک دیده است، اسکان داده شده اند و انتظار می رود با شروع دور دوم سفرها از روز شنبه به تعداد افراد مستقر در کمپ ها اضافه شود.

رییس ستاد گردشگری شهرداری تهران از مراجعه روزانه حدود 200 نفر به هر یک از ایستگاه های اطلاع رسانی خبر داد و گفت: در روزهای گذشته، در هر ایستگاه اطلاع رسانی روزانه 50 بسته گردشگری شامل نقشه گردشگری تهران، بروشور تورهای نیم روزه و یک روزه و کارت های تخفیف 20 تا 70 درصدی بازدید از اماکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال مردم از تورهای تهران گردی

استقبال مردم از تورهای تهران گردی