مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 فروردین 1397 ساعت 10:152018-03-25فرهنگي

رونمایی ترجمه هشت کتاب کانون در بولونیا


نسخه انگلیسی هشت عنوان از کتاب های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پنجاه و پنجمین نمایشگاه کتاب بولونیا رونمایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، پنجاه و پنجمین نمایشگاه کتاب بولونیا از روز ششم فروردین میزبان بیش از 1200 ناشر و بنگاه ادبی است.

کانون همچون سال های گذشته ضمن دیدار با ناشران، نویسندگان و تصویرگران در این نمایشگاه، رمان های منتخب و کتاب های تصویری خود را به علاقه مندان معرفی می کند.

بر این اساس، رونمایی از هشت عنوان از کتاب های کانون به زبان انگلیسی، بخشی از برنامه های غرفه کانون در نمایشگاه امسال است.

کتاب کلید کوچولو ، زال و سیمرغ ، یکی بود ، یک دوست تازه ، قیچی که دنبال کار می گشت ، ماهی قرمز ماهی طلایی و نقره ماهی با ترجمه سیامک مظلومی و کتاب بزغاله های ابری با ترجمه میترا خاتون آبادی به تازگی به زبان انگلیسی چاپ و روانه بازار نشر بین الملل شده اند.

این کتاب ها برای نخستین بار در نمایشگاه بولونیا در دسترس علاقه مندان قرار می گیرند.

در این میان، از آنجایی که تجربه انتشار نسخه انگلیسی رمان هستی و کتاب های کوتی کوتی در نمایشگاه فرانکفورت 2016 در معرفی هر چه بیش تر آثار کانون موثر بود، این روند در نمایشگاه کتاب بولونیا 2017 نیز ادامه پیدا کرد، تا جایی که رمان زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی ترجمه هشت کتاب کانون در بولونیا

رونمایی ترجمه هشت کتاب کانون در بولونیا