مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 فروردین 1397 ساعت 10:412018-03-25ورزشي

حضور 4 زنجانی در تیم ملی سپک تاکرا


مربی تیم ملی سپک تاکرای ایران با تاکید بر اینکه تیم ملی سپک تاکرا خود را برای حضور در مسابقات آسیایی جاکارتای اندونزی آماده می کند، اظهار کرد: - در همین راستا چهار ملی پوش زنجانی در تیم ملی حضور خواهند داشت.

مهدی ثابتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان، با اشاره به اینکه تیم ملی سپک تاکرای ایران خود را برای حضور در مسابقات آسیایی جاکارتای اندونزی آماده می کند، اظهار کرد: در همین راستا اردوی تیم ملی از فروردین ماه آغاز می شود.

وی با بیان اینکه اردوی تیم ملی سپک تاکرا در تهران برگزار می شود، ابراز کرد: از زنجان در این اردو چهار نفر حضور خواهند داشت.

مربی تیم ملی سپک تاکرای ایران ادامه داد: وحید ملکی، مرتضی مقدم، مبین مشک بار و جعفر تیموری اعضای زنجانی تیم ملی سپک تاکرا هستند.

ثابتی با اشاره به اینکه سپک تاکرا طی سال های گذشته در همه کشورها از پیشرفت خوبی برخوردار بوده است، خاطرنشان کرد: حریفان اصلی و شاخص ایران در این رشته ورزشی کشورهای تایلند، مالزی و کره جنوبی هستند که حریفان شاخص محسوب می شوند.

وی با اشاره به اینکه تیم ملی سپک تاکرای ایران عناوین سومی جهان و ششمی جام جهانی را کسب کرده است، ابراز کرد: سپک تاکرا یک رشته سخت بوده و مهارت های فردی خاصی را لازم دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 4 زنجانی در تیم ملی سپک تاکرا

حضور 4 زنجانی در تیم ملی سپک تاکرا