مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 فروردین 1397 ساعت 10:462018-03-25فرهنگي

فصل جدید «کتاب باز» با نمایشگاه کتاب می آید


مدیر شبکه نسیم ضمن تشریح سیاست های این شبکه در سال جدید از زمان پخش سری جدید «کتاب باز» و ساخت مجموعه جدید عروسکی خبر داد.

- مدیر شبکه نسیم ضمن تشریح سیاست های این شبکه در سال جدید از زمان پخش سری جدید کتاب باز و ساخت مجموعه جدید عروسکی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمد احسانی مدیر شبکه نسیم تلویزیون درباره رویکرد های این شبکه در سال 97 گفت: هدف ما این است که در سال 97 یک یا دو عنوان جدید به برنامه های خود اضافه کنیم و باقی برنامه هایمان را به سقف جذب مخاطب برسانیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه اکنون برنامه هایی مثل کودک شو به بخش آثار پرمخاطب وارد شده اند و قبل از سال 97 حدود 700 هزار پیامک برای رای گیری میان خانواده ها ارسال شده بود.

علی رغم اینکه این مسابقه سلبریتی محور نیست، اما باز هم مورد توجه است.

مدیر شبکه نسیم با اشاره به برنامه کتاب باز که در سال 96 در این شبکه پخش شد، عنوان کرد: اگر به روند تولید این برنامه دقت کنیم کاملا مشخص می شود که سری دوم نسبت به سری اول رشد کرده، طیف های مختلفی به این برنامه دعوت شدند و بیننده های بیشتری پیدا کرده است و من با بسیاری از افراد که ملاقات می کنم، می گویند این برنامه را دیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصل جدید «کتاب باز» با نمایشگاه کتاب می آید

فصل جدید «کتاب باز» با نمایشگاه کتاب می آید