مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 فروردین 1397 ساعت 10:452018-03-26فرهنگي

برگزاری کارگاه های تخصصی در پنج دانشگاه تهران


مدیر کمیته علمی و آموزشی سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر درباره از افزایش تعداد دانشگاه ها برای برگزاری جلسات علمی و آموزشی در این دوره از جشنواره خبرداد و گفت: - در این دوره از جشنواره از اندیشمندان و پژوهشگران علوم انسانی برای پرداختن به مسایل سینما و گسترش مطالعات و تحقیقات بینارشته ای دعوت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از ستاد خبری سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر، شهاب اسفندیاری مدیر علمی و آموزشی سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر با اعلام اینکه تعداد دانشگاه هایی که امسال میزبان بخش علمی و دانشگاهی جشنواره هستند افزایش یافته است، گفت: بخش علمی و دانشگاهی جشنواره جهانی فیلم فجر در 2 دوره گذشته به صورت جدی کار خود را آغاز کرد و در سی و ششمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر سومین تجربه همکاری دانشکده های سینمایی و هنری با این جشنواره رقم خواهد خورد.

او با مرور بر روند برگزاری بخش علمی و آموزشی در سال های قبل یادآور شد: در سی و چهارمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر نمایش فیلم ها و کارگاه های تخصصی و آموزشی فقط در دانشکده سینما تئاتر بود.

در دوره سی و پنجم جشنواره، دانشکده صدا و سیما نیز با جشنواره همکاری کرد و جلسات آموزشی و ورک شاپ های تخصصی علاوه بر دانشکده سینما تئاتر، در دانشکده صدا و سیما هم برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کارگاه های تخصصی در پنج دانشگاه تهران

برگزاری کارگاه های تخصصی در پنج دانشگاه تهران