مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 فروردین 1397 ساعت 13:202018-03-26اجتماعي

روستای 7000 ساله «تیس» میزبان گردشگران نوروزی


رییس کمیته ساماندهی روستای تیس ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی منطقه آزاد چابهار گفت: روستای باستانی تیس با جاذبه های تاریخی 5 هزارساله آماده استقبال از گردشگران و مسافران نوروز است.

- حجاز آزاد در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: روستای تیس به عنوان تنها روستای منطقه آزاد چابهار با قدمت 7000 ساله آماده و مهیا برای استقبال حداکثری مسافران و گردشگران از جاذبه های این روستای قدیمی است.

وی افزود: قلعه پرتقالی ها، غارهای بان میسیتی و گورستان جن ها مهم ترین جاذبه های این روستای هفت هزارساله هستند که قدمت برخی به بیش از 5 هزار سال هم می رسد.

رییس کمیته ساماندهی روستای تیس ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی منطقه آزاد چابهار تصریح کرد: اجرای موسیقی محلی شبانه تا پایان تعطیلات و برگزاری ورزش های بومی و محلی در زمین فوتبال ساحلی روستای تیس از مهم ترین اقدامات کارگروه روستای تیس برای معرفی فرهنگ بومی-محلی تیس به گردشگران و مسافران نوروزی است آزاد تصریح کرد: هم چنین 4 بلد و تورلیدر محلی از جوانان روستای تیس در ایستگاه از من بپرس و سطح روستا در حال خدمت رسانی و راهنمای مسافران و گردشگران هستند.

رییس کمیته ساماندهی روستای تیس ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی منطقه آزاد چابهار خاطرنشان کرد: ساماندهی 15 قایق تفریحی در پلاژ ساحلی تیس برای دریا روی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستای 7000 ساله «تیس» میزبان گردشگران نوروزی

روستای 7000 ساله «تیس» میزبان گردشگران نوروزی