مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 فروردین 1397 ساعت 17:502018-03-26فرهنگي

استقبال از روز ملی هنرهای نمایشی با رنگ وبوی نوروز


به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی که برای دومین سال همزمان با روز جهانی تئاتر برگزار می شود، دوشنبه و سه شنبه - 6 و 7 فروردین - ویژه برنامه ‎هایی در محوطه تئاتر شهر برپا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم استقبال از روز ملی هنرهای نمایشی با حضور شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی، ارمغان بهداروند مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران، داوود فتحعلی بیگی رییس کانون نمایش های سنتی ایران، جواد مستخدمی عضو هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی ایران و سامان خلیلیان رییس کانون تخصصی تئاتر خیابانی اداره کل هنرهای نمایشی در محوطه تئاتر شهر برگزار شد.

در این مراسم که به مناسبت روزملی هنرهای نمایشی و همچین روز جهانی تئاتر توسط کانون تخصصی تئاتر خیابانی برگزار شد، امروز و فردا (ششم و هفتم فروردین) در محوطه تئاتر شهر ویژه برنامه ای برای روز ملی هنرهای نمایشی اجرا می کنند.

روز ملی هنرهای نمایشی برای دومین سال است که همزمان با روز جهانی تئاتر در سراسر کشور با اجرای برنامه های نمایشی آیینی، اجرای نمایش های صحنه ای و خیابانی همراه است.

در این مراسم طی امروز و فردا از حدود ساعت 15 گروه های زیر در محوطه تئاتر شهر برنامه هایی را اجرا می کنند: 1- پرفورمنس سین های نوروزی توسط گروه کارگاه تاتر خیابانی ایران به سرپرستی امیر حسین شفیعی 2- اجرای نمایش آیین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از روز ملی هنرهای نمایشی با رنگ وبوی نوروز

استقبال از روز ملی هنرهای نمایشی با رنگ وبوی نوروز