مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 فروردین 1397 ساعت 08:212018-03-27ورزشي

مبارزه فرنگی کاران قم برای سهمیه جهانی و بازی های آسیایی


فرنگی کاران قم در انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برای دست یابی به سهمیه مسابقات جهانی و بازی های آسیایی با حریفان خود مبارزه می کنند.

- مهدی علیزاده پورنیا امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: کشتی قم سابقه بسیار خوب و درخشانی از حضور کشتی گیران موفق و شاخص خود در پیکارهای جهانی کشتی فرنگی دارد و امسال با جدیت به دنبال سهمیه بازی های آسیایی 2018 اندونزی است.

وی ادامه داد: در دوره قبل بازی های آسیایی که در سال 2014 به میزبانی شهر اینچئون کره جنوبی به انجام رسید، هادی علیزاده پورنیا با موفقیت در پیکارهای انتخابی تیم ملی سهمیه اعزام به این بازی ها را کسب کرد اما متاسفانه نامهربانی کادر فنی وقت تیم ملی موجب حذف نام وی از لیست نفرات کاروان اعزامی ایران به این بازی ها شد.

مربی تیم کشتی فرنگی استان قم اضافه کرد: کشتی گیران بسیار خوب و شایسته ای اکنون به نمایندگی از قم در لیست نفرات حاضر در پیکارهای انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان حضور دارند و یقینا قم از شانس خوبی برای رسیدن به سهمیه بازی های آسیایی امسال و همچنین جام جهانی کشتی فرنگی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: با هدف شناخت برترین های کشتی آزاد و فرنگی ایران به منظور تشکیل اردوی آماده سازی تیم های اعزامی به جهانی و بازی های آسیایی 2018، مرحله مقدماتی و نه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه فرنگی کاران قم برای سهمیه جهانی و بازی های آسیایی

مبارزه فرنگی کاران قم برای سهمیه جهانی و بازی های آسیایی