مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 فروردین 1397 ساعت 11:212018-03-28سياسي

غرب با ترویج ایران ستیزی سلاح های خود را می فروشد


استکبار رسما اعلام می کند درآمد مهم شان از فروش اسلحه است، آنها ایران ستیزی را ضمیمه فروش اسلحه کردند و به این وسیله آهن پاره های خود را به قیمت گزاف می فروشند، - با چنین وضعیتی عربستان به فلاکت می افتد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم، آیت الله ناصر مکارم شیرازی صبح امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم برگزار شد، با اشاره به حدیثی از امام جواد(ع) اظهار کرد: شخصی که در آشکار دوست خدا ولی در باطن دشمن خداست بسیار خطرناک محسوب می شود.

وی خاطرنشان کرد: دوگانگی ظاهر و باطن که به نفاق و ریاکاری تعبیر می شود بلای بزرگی برای اشخاص و جوامع است زیرا شخص علاوه بر فاسد بودن به دلیل آنکه چهره باطنی خود را مخفی می کند افراد را فریب می دهد.

این مرجع تقلید گفت: سردمداران دنیا از کسانی هستند که می گویند ما طرفدار حقوق بشر، عدالت و نظم جهان هستیم ولی در باطن مخالف و دشمن حقوق بشر هستند و مظلومان را به بیچارگی می کشند و منافع را برای خود و بدبختی را برای دیگران می خواهند.

وی عنوان کرد: می گویند هیأتی تشکیل دادیم که با داعش و امثال آن مبارزه کنیم ولی خود از داعش حمایت می کنند و بیان می کنند ما مخالف هستیم که کشوری ویران شود ولی خودشان عامل ویرانی کشورها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرب با ترویج ایران ستیزی سلاح های خود را می فروشد

غرب با ترویج ایران ستیزی سلاح های خود را می فروشد