مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 فروردین 1397 ساعت 17:202018-03-28اقتصادي

تندباد به ایستگاه صایین اردبیل یک میلیارد تومان خسارت زده است


مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: تندباد اخیر در نیر به ایستگاه صدا و سیما در صایین بیش از یک میلیارد تومان خسارت زده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی ملااحمدی در نشست با فرماندار نیر اظهار کرد: به دنبال وزش تندباد شدید در منطقه دکل صایین آسیب کلی دیده به طوری که در روزهای گذشته اختلالی نیز در دریافت شبکه های دیجیتال در منطقه نیر اتفاق افتاد.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش اکیپ های فنی صدا و سیما مشکل به وجود آمده تا حدودی برطرف شده و به زودی شاهد نصب دکل صایین در این منطقه خواهیم بود.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل با بیان اینکه شبکه سبلان در ایام نوروز تلاش می کند تا ساعات خوشی را برای هموطنان تدارک بیند، تصریح کرد: بخشی از ساعات پخش برنامه های رادیویی و تلویزیونی صدا و سیمای مرکز اردبیل به معرفی جاذبه ها و قابلیت های گردشگر اردبیل می پردازد.

در این نشست فرماندار نیر هم در سخنانی بیان کرد: از 27 اسفند ماه تاکنون بیش از 254 هزار نفر مسافر و گردشگر وارد شهرستان نیر شده اند.

علیرضا علیپور اظهار کرد: ما در این ایام امکان اسکان 2 هزار نفر را به صورت موقت در این شهرستان فراهم کردیم و همچنان ورودی مسافران و گردشگران به این منطقه ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تندباد به ایستگاه صایین اردبیل یک میلیارد تومان خسارت زده است

تندباد به ایستگاه صایین اردبیل یک میلیارد تومان خسارت زده است