مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 فروردین 1397 ساعت 13:302018-03-30اقتصادي

لزوم برندسازی فیروزه شهربابک


نماینده مردم شهربابک در مجلس با اشاره به ظرفیت های مختلف و پتانسیل های بالای شهرستان شهربابک در زمینه های گوناگون بیان کرد: امیدواریم بتوانیم در صنعت فیروزه و صنعت دامداری با ایجاد برند با کیفیت در بازار به جایگاه واقعی خود دست بیابیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اسدی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان شهربابک بیان کرد: ایجاد فرهنگ کار در شهرستان یکی از اولویت هایم بوده است که اکنون کسب بالاترین نرخ مشارکت اقتصادی نتیجه ی حاکمیت این فرهنگ در شهرستان است.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی همچنین از رشد ده برابری صنعت گردشگری شهرستان در سال گذشته خبر داد و تاکید کرد: باید به ایجاد فضای مناسب گردشگری در روستاهای اطراف میمند در جهت کنترل و جذب سرریز گردشگران میمند و ایجاد اشتغال در منطقه توجه ویژه ای شود.

اسدی افزود: ایجاد شغل در صنعت گردشگری با توجه به اینکه هزینه ی کمی در بر دارد می تواند با مشارکت تمام اقشار صورت گیرد که این مشارکت را امسال در میمند شاهد بودیم و بسیار خرسندیم که این همکاری و همدلی مردم با مسئولین توانسته گام مهمی در راستای رونق صنعت گردشگری باشد و حدود 2 هزار گردشگر خارجی را در سال گذشته جذب کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برندسازی فیروزه شهربابک

لزوم برندسازی فیروزه شهربابک