مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 فروردین 1397 ساعت 17:502018-04-01فناوري

اطلاعات تلفن همراه بزرگترین تهدید علیه شما


آیا کسی را می شناسید که تمامی اسناد و مدارک کاری و شخصی خود را همیشه به همراه داشته باشد؟ آیا دیده اید کسی تمام دارایی خود را نقد کرده و در جیب خود بگذارد و در خیابان های شهر تردد کند؟ قطعاً پاسخ به این سوال راحت و البته منفی است و همه بر این باورند که این .

- آیا کسی را می شناسید که تمامی اسناد و مدارک کاری و شخصی خود را همیشه به همراه داشته باشد؟ آیا دیده اید کسی تمام دارایی خود را نقد کرده و در جیب خود بگذارد و در خیابان های شهر تردد کند؟ قطعاً پاسخ به این سوال راحت و البته منفی است و همه بر این باورند که این امور قدری عجیب و شاید اشتباه است زیرا اگر این اسناد و مدارک یا وجه نقد مفقود یا سرقت شود، تبعات جبران ناپذیری برای فرد به دنبال خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروزه گوشی های تلفن همراه به گنجینه هایی با ارزش از اطلاعات تبدیل شده اند.

گنجینه هایی که می تواند تصاویر و فیلم های خصوصی باشد یا اطلاعات بانکی و یا اطلاعات کاری و محرمانه که در صورت انتشار عواقب جبران ناپذیری به دنبال خواهند داشت.

اما متاسفانه هستند کسانی که تمامی اطلاعات شخصی و کاری خود و حتی اطلاعات حساب ‎های بانکی خود را در جیب مجازی خود گذاشته و با خیال آسوده در کوچه و خیابان های فضای مجازی تردد می ‎کنند و بدتر آن ‎که، گاهی اوقات این اطلاعات را به راحتی در بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعات تلفن همراه بزرگترین تهدید علیه شما

اطلاعات تلفن همراه بزرگترین تهدید علیه شما