مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 فروردین 1397 ساعت 02:002018-04-01سياسي

پیوستن شرکت های علوم انسانی و استارتاپی به جمع دانش بنیان ها


رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با تاکید بر لزوم حمایت از شرکت های فناور در حوزه علوم انسانی و استارتاپ ها گفت : بر این اساس با بازنگری رده بندی شرکت های دانش بنیان پیشنهاد دانش بنیان کردن شرکت های مرتبط با حوزه های علوم انسانی، - مهندسی و طراحی و استارتاپ ها را به معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری ارائه کردیم.

دکتر بهزاد سلطانی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اقدامات این صندوق در زمینه دسته بندی جدید شرکت های دانش بنیان، افزود: حدود 5 سال قبل که در سمت مشاور معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری مشغول به فعالیت بودم، با همکاری کارشناسان در این معاونت تعریفی از شرکت های دانش بنیان و طبقه بندی آنها ارائه دادیم.

وی با بیان اینکه در این طبقه بندی، شرکت های نوپا و صنعتی نیز به آن اضافه شد، خاطرنشان کرد: این رده بندی شرکت های دانش بنیان به مدت 4 سال استفاده شد که در این مدت با موارد دیگری روبرو شدیم که در این رده بندی دیده نشده بود.

سلطانی، نادیده گرفتن شرکت های استارتاپی و عدم تعریف خاص از شرکت های بزرگ را از جمله چالش های رده بندی شرکت های دانش بنیان نام برد و یادآور شد: علاوه بر آن در این رده بندی شرکت های مرتبط با علوم انسانی و یا شرکت های مهندسی و طراحی در این تعریف دیده نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوستن شرکت های علوم انسانی و استارتاپی به جمع دانش بنیان ها

پیوستن شرکت های علوم انسانی و استارتاپی به جمع دانش بنیان ها