مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 فروردین 1397 ساعت 13:402018-04-02اجتماعي

مسافران زمان بازگشت خود را مدیریت کنند


مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین با اشاره به تردد قابل توجه خودرو از محورهای مواصلاتی استان گفت: برای بسیاری از مسافران آزادراه قزوین - کرج انتهای مسیر سفر است، - بنابراین ضرورت دارد مسافران عزیز با احتیاط و بی شتاب رانندگی کرده و در هنگام خستگی استراحت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود حق لطفی با اشاره به فرا رسیدن سیزدهم نوروز و روز طبیعت و پایان تعطیلات عید عنوان کرد: با توجه به سفرهای انجام شده به نقاط مختلف کشور و عبور از استان قزوین، شاهد ترافیک در محورهای بازگشت به پایتخت خواهیم بود.

وی افزود: از جمله این محورهای پر ترافیک آزادراه قزوین-کرج-تهران است که متأسفانه در مواقع پایان تعطیلات و هنگام بازگشت سفر شاهد تلفات و سوانح رانندگی در آن هستیم.

رییس شورای حمل و نقل استان اضافه کرد: بنابراین از مسافران عزیز خواهشمندیم زمان بازگشت خود را مدیریت کرده و در هنگام خستگی حتماً به اندازه کافی استراحت کنند.

حق لطفی عنوان کرد: بیشتر سوانح رانندگی در نزدیکی شهرهای مقصد و در ساعات خواب آلودگی رخ می دهد، که این موضوع در خروجی محورهای استان قزوین به تهران نیز وجود دارد که این امر مستلزم هوشیاری، پرهیز از شتاب زدگی و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان است تا به یاری خدا شاهد پایان سفرهایی خوش و بدون سانحه باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسافران زمان بازگشت خود را مدیریت کنند

مسافران زمان بازگشت خود را مدیریت کنند