مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 فروردین 1397 ساعت 09:262018-04-04سياسي

اعلام برنامه های تماشاخانه ایرانشهر در بهار


برنامه اجرا های بهار 1397 تماشاخانه ایرانشهر همراه با تغییرات اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر؛ حسب تنظیم جدول نهایی آثار نمایشی سال 1397 بااطلاع و تایید گروه های نمایشی و تصویب شورای سیاست گذاری و انتشار آن در تاریخ 5 مهر ماه در رسانه ها به اطلاع مخاطبان تئاتر می رسانیم که نظر به درخواست تعدادی از گروه های نمایشی مبنی بر انصراف و یا جابجایی نمایش ها در بازه زمانی مشخص شده، آخرین تغییرات مصوب این شورا بنا به درخواست گروه های متقاضی از محل رزرو آثار (اولویت اول و دوم) در فصل بهار به شرح ذیل اعلام می شود:سالن استاد سمندریان:نمایش دیابولیک، رومئو و ژولیت به کارگردانی آتیلا پسیانی از 15 فروردین تا 7 اردیبهشت ماه.

نمایش های جوجه تیغی به کارگردانی بهرام افشاری و تهران 1357 چهل سالگی به کارگردانی علی راضی از تاریخ 16 اردیبهشت ماه تا 11 خرداد.

سالن دکتر ناظرزاده کرمانی:نمایش های چل گیس به کارگردانی حسین جمالی و عشق شرقی گودو به کارگردانی ابوالفضل حاج علی خانی از تاریخ 23 فروردین تا 21 اردیبهشت.

نمایش های ابلوموف به کارگردانی سیاوش بهادری راد و خاطرات هنرپیشه نقش دوم به کارگردانی افشین زمانی از 26 اردیبهشت تا 25 خرداد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های تماشاخانه ایرانشهر در بهار

اعلام برنامه های تماشاخانه ایرانشهر در بهار