مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 فروردین 1397 ساعت 11:502018-04-04پزشكي

آغاز عملیات تکمیلی واکسیناسیون فلج اطفال از 18 فروردین


رییس اداره بیماری های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت از انجام عملیات تکمیلی واکسیناسیون فلج اطفال از 18 تا 20 فروردین ماه خبر داد.

- رییس اداره بیماری های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت خبر داد آغاز عملیات تکمیلی واکسیناسیون فلج اطفال از 18 فروردین رییس اداره بیماری های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت از انجام عملیات تکمیلی واکسیناسیون فلج اطفال از 18 تا 20 فروردین ماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید محسن زهرایی در این باره گفت: نوبت دوم عملیات ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال با استفاده از واکسن خوراکی فلج اطفال از ساعت 8 صبح روز 18 فروردین تا 20 فروردین 1397 در سراسر کشور انجام می شود و نزدیک به یک میلیون و یکصد هزار کودک زیر 5 سال صرف نظر از کامل بودن سابقه ایمن سازی، در طی این هفته مجدد واکسینه می شوند.

وی افزود: نوبت اول این عملیات در مناطق جنوبی کشور در تاریخ 8- 5 اسفند 1396 با پوشش کامل انجام شد.

وی ادامه داد: بیشترین خطر بازگشت بیماری فلج اطفال در استان های هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان است، لذا در تمام مناطق شهری و روستایی این استان ها (مناطق تحت پوشش دانشگاه های علوم پزشکی هرمزگان، جیرفت، بم، ایرانشهر، زاهدان و زابل) عملیات خانه به خانه انجام می شود و در سایر شهرستان ها، عملیات فقط در مناطق پرخطر تعیین شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات تکمیلی واکسیناسیون فلج اطفال از 18 فروردین

آغاز عملیات تکمیلی واکسیناسیون فلج اطفال از 18 فروردین