مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 فروردین 1397 ساعت 11:502018-04-04سياسي

سوار شدن دشمن بر اعتراضات مردم به مشکلات اقتصادی و معیشتی از عبرت های سال 96 بود


فرمانده کل سپاه توصیه های نوروزی مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) را موضوعی ملی و راهبردی برای سپاه و همه کشور دانست و تاکید کرد: تمامی موضع گیری های سیاسی و رسانه ای باید تقویت کننده روح امید و انگیزه غلبه بر مشکلات در جامعه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدار نوروزی فرماندهان، مسئولین ، کارکنان حوزه مرکزی و رده های سپاه مستقل در تهران که در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد با تبریک سال نو و اظهار امیدواری نسبت به تلاش توأم با معرفت ، معنویت و بصیرت عمیق تر در اجرای خالصانه مأموریت های محوله در سال 1397 اظهار کرد: سال 96 با تمام تلخی ها و شیرینی های خود درس های بزرگی را فراروی مردم و مسئولین کشور قرار داد .

وی افزود: یکی از رخدادهای عبرت انگیز سال گذشته برنامه ریزی دشمن برای سوار شدن بر اعتراضات مردم به مشکلات اقتصادی و معیشتی بودکه سوء استفاده منافقین، صهیونیست ها و بدخواهان داخلی و خارجی از آن را به همراه داشت.

جعفری با بیان اینکه طراحان آشوب های دی ماه درصدد بودند خط آشوب و فتنه آفرینی را تا 22 بهمن ماه دنبال کنند ،گفت: ضد انقلاب و منافقین با حمایت دشمنان منطقه ای و فرامنطقه ای نظام و ملت ایران برنامه های مفصل و پیچیده ای را به زعم خود برای تمام کردن کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوار شدن دشمن بر اعتراضات مردم به مشکلات اقتصادی و معیشتی از عبرت های سال 96 بود

سوار شدن دشمن بر اعتراضات مردم به مشکلات اقتصادی و معیشتی از عبرت های سال 96 بود