مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 فروردین 1397 ساعت 14:402018-04-04فرهنگي

در جشنواره ی جهانی فیلم فجر چه خبر است؟


فیلم هایی از سریک آپریموف، بولات کلیم بتوف و نورلان شریپوف سه سینماگر پرافتخار قزاقستان در بخش های رقابت بین الملل و جلوه گاه شرق سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درمی آیند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا طبق گزارش رسیده،در راستای اهداف جشنواره جهانی فیلم فجر برای معرفی سینمای منطقه به دیگر کشورهای جهان امسال سه فیلم از کشور قزاقستان در بخش های بین الملل و جلوه گاه شرق به نمایش در می آیند.

فیلم پیامی به پدر ساخته سریک آپریموف کارگردان قزاق در بخش بین الملل و فیلمهای تاراج ساخته بولات کلیم بتوف و هم نشین ها ساخته نورلان شریپوف در بخش جلوه گاه شرق سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر حضور دارند.

پیامی به پدر علاوه بر بخش بین اللمل جشنواره جهانی فیلم فجر ایران در بخش اصلی جشنواره مسکو که به شکل همزمان با جشنواره جهانی فیلم فجر برگزار می شود، رقابت میکند.

پیامی به پدر محصول 2017 قزاقستان درام 103 دقیقه ای جدید سریک اپریموف است که فعالیت های فیلمسازی اش در مقام کارگردان را از سال 1986 با فیلم کوتاه دو نفری موتورسواری می کردند آغاز کرد و چهار سال بعد با اولین فیلم بلندش آخرین ایستگاه در جشنواره بین المللی فیلم فجر حاضر شد و در نهایت سیمرغ بلورین بهترین فیلم را در بخش رقابت بین الملل برنده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جشنواره ی جهانی فیلم فجر چه خبر است؟

در جشنواره ی جهانی فیلم فجر چه خبر است؟