مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 فروردین 1397 ساعت 09:312018-04-06بين الملل

تور ماجراجویانه جاده ابریشم خواندنی شد


«تور ماجراجویانه جاده ابریشم» حاصل دو سال سفر در طول این جاده از طریق کشور های آسیای مرکزی و جنوب شرقی آسیا و شبه قاره هند است.

- تور ماجراجویانه جاده ابریشم حاصل دو سال سفر در طول این جاده از طریق کشور های آسیای مرکزی و جنوب شرقی آسیا و شبه قاره هند است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، این کتاب حاصل دو سال سفر در طول جاده ابریشم از طریق کشور های آسیای مرکزی و جنوب شرقی آسیا و شبه قاره هند است.

جاده ابریشم شبکه ای از مسیر های تجاری و تاریخی است که زمانی چین را به دریای مدیترانه متصل می کرد و از طریق این مسیر، کالا های متنوع، از جمله ابریشم، از شرق به غرب منتقل می شد.

والتر و روت اودرمات از سوییس با ماشین خود بیشتر کشور های مرکزی و جنوب شرقی آسیا را در امتداد جاده تاریخی ابریشم پشت سر گذاشتند و شاهد مناظر دیدنی و جذاب در این جاده شدند، آنان در این سفر مجذوب فرهنگ های عجیب و غریب آسیایی شدند و مهمان نوازی گرم مردم این منطقه را تجربه کردند.

نویسنده در این کتاب برای خواننده فرصتی ایجاد می کند تا تجربه سفری طولانی و افسانه ای در طول جاده ابریشم را کسب کند و اطلاعات بیشتری در مورد کشور ها و مسیر ها به دست آورد.

این کتاب به قلم والتر و روت اودرمات به تازگی یعنی در سال 2018 در 288 صفحه به زبان آلمانی منتشر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تور ماجراجویانه جاده ابریشم خواندنی شد

تور ماجراجویانه جاده ابریشم خواندنی شد