مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 فروردین 1397 ساعت 10:112018-04-07اقتصادي

40 سال بی خوابی برای کسب روزی حلال/همه ثروتم را از راه سبزی فروشی به دست آوردم


«پنجعلی عزیزی» سبزی فروش و شهروند سخت کوش مازندرانی می گوید؛ از 40 سال قبل تاکنون هر روز ساعت چهار صبح با یک نیسان پر از انواع سبزیجات از بابل به سمت چالوس حرکت می کنم و به دنبال کسب روزی حلال هستم.

- 40 سال بی خوابی برای کسب روزی حلال/همه ثروتم را از راه سبزی فروشی به دست آوردم پنجعلی عزیزی سبزی فروش و شهروند سخت کوش مازندرانی می گوید؛ از 40 سال قبل تاکنون هر روز ساعت چهار صبح با یک نیسان پر از انواع سبزیجات از بابل به سمت چالوس حرکت می کنم و به دنبال کسب روزی حلال هستم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از شهرستان نوشهر، معضل بیکاری و مشکلات درآمدی یکی از دغدغه های مهم و جدی این سال های اخیر در کشورمان است و هر چه رو به جلوتر می رویم بر میزان آمار بیکاران به ویژه قشر تحصیل کرده افزوده می شود و چالش بیکاری و پیامدهای منفی آن گریبان گیر خانواده ها و جامعه می شود و آسیب های ناگواری از خود بر جای می گذارد.

برگزاری انواع و اقسام جلسات در سطوح کلان دولتی تا سطوح شهرستانی و ارائه راهکارهای مختلف برای برون رفت از این معضل عمیق اجتماعی هم نتوانسته است مرهمی بر چالش جدی بیکاری و مشکلات درآمدی به ویژه برای نسل جوان باشد.

بروز آسیب های اجتماعی و خانوادگی و بعضاً از هم پاشیدگی زندگی ها به واسطه نبود اشتغال و درآمد و نیز افزایش جرم ازجمله مهم ترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 سال بی خوابی برای کسب روزی حلال/همه ثروتم را از راه سبزی فروشی به دست آوردم

40 سال بی خوابی برای کسب روزی حلال/همه ثروتم را از راه سبزی فروشی به دست آوردم