مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 فروردین 1397 ساعت 10:262018-04-07بين الملل

دیدار امیر قطر و رییس ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا


امیر قطر که به آمریکا سفر کرده است با رییس ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا در ایالت فلوریدا دیدار کرد.

- " به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر در آغاز سفر خود به آمریکا با ژنرال ژوزف ووتل رییس ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا در ایالت فلوریدا دیدار و درباره همکاری های استراتژیک دو کشور گفت وگو کرد.

این دیدار در پایگاه هوایی مک دیل برگزار شد و دو طرف در این دیدار به بررسی افق های همکاری نظامی و دفاعی استراتژیک در چارچوب توافق امنیتی اخیرا دو طرف و نیز هماهنگی درباره مبارزه با تروریسم پرداختند.

ووتل در این دیدار نقش قطر در مبارزه با تروریسم و تلاش آن برای احیای امنیت در منطقه از طریق پایگاه هوایی العدید و نیز همکاری مشترک با آمریکا را ستود.

طبق گزارش شبکه الجزیره، امیر قطر نیز گفت که همکاری استراتژیک بین دوحه و واشنگتن در این زمینه و دیگر زمینه ها قوی و مستمر و در راستای منافع مشترک دو کشور است.

تمیم بن حمد همچنین اظهار داشت که تحکیم همکاری استراتژیک دوجانبه نظامی و امنیتی به منظور مبارزه با تروریسم و تقویت امنیت و ثبات در این منطقه ضروری است.

در این دیدار همچنین هیأت همراه امیر قطر و شماری از فرماندهان نظامی قطر و افسران ارشد زمینی، هوایی و دریایی آمریکا حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار امیر قطر و رییس ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا

دیدار امیر قطر و رییس ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا