مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 فروردین 1397 ساعت 16:212018-04-07سياسي

رفع بحران کم آبی در هرمزگان مستلزم پیگیری جدی است


نماینده مردم شرق استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات مردم شرق استان در تامین آب شرب و سهمیه بندی آب در شهرستان سیریک گفت: رفع بحران آب در استان مستلزم پیگیری جدی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از بندرعباس، سیدمصطفی ذوالقدر صبح امروز در نخستین نشست شورای اداری سال 97 با اشاره به بحران کم آبی و راهکارهای مقابله با آن از سوی دستگاه های متولی اظهار داشت: در شهرستان های حوزه انتخابیه بنده در شرق استان وضعیت آب مناسب نیست.

وی در ادامه افزود: در شهرستان سیریک آژیر بی آبی به صدا در آمده و شاهد جیره بندی آب در برخی مناطق این شهرستان هستیم.

نماینده مردم شرق استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تاکید بر ضرورت تکریم ارباب رجوع توسط مدیران دستگاه های اجرایی استان افزود: بسیاری از مردم در مراجعات خود به دفتر بنده از برخورد برخی مدیران گلایه مندند.

ذوالقدر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت حمایت از تولیدات استان تصریح کرد: متاسفانه در برخی از مجالس و ضیافت های بخش های دولتی و حتی مجلس شاهد سرو لیموترش خارجی بوده ام و این در حالی است که کشاورزان استان نیازمند حمایت بیشتری هستند.

وی در ادامه بر لزوم توجه مدیران دستگاه های متولی به کشاورزان استان با توجه به مشکلات تامین آب و معیشت مردم تاکید کرد و بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع بحران کم آبی در هرمزگان مستلزم پیگیری جدی است

رفع بحران کم آبی در هرمزگان مستلزم پیگیری جدی است