مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 فروردین 1397 ساعت 19:562018-04-07بين الملل

آل سعود دست به دامان سودان و سنگال شد


هنوز 24 ساعت از اظهارت، ولی عهد سعودی در تمجید از ارتش عربستان نگذشته است که منابع یمنی اعلام کردند که این کشور برای دفاع از مرز های خود در برابر نیرو های یمنی، - نظامیان سودانی و سنگالی را در امتداد مرز های جنوبی مستقر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رسانه های یمنی از استقرار نظامیان سودانی و سنگالی در مرز های جنوبی عربستان با یمن خبر دادند.

منبعی در ارتش یمن روز شنبه اعلام کرد که ارتش عربستان سعودی برای سرپوش گذاشتن بر شکست های خود در امتداد مرز های این کشور با یمن، اخیرا 4 تیپ نظامی سودان و نظامیانی از سنگال را در منطقه مرزی مستقر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه منار یمن، این منبع همچنین گفته است که ارتش سعودی از عناصر جدیدی که به مرز گسیل داشته، 2 گردان جدید تشکیل داده و قرار است این عناصر و تیپ های ارتش سودان در کنار عناصر قبلی به نیابت از ارتش سعودی با نیرو های ارتش و کمیته های مردمی یمن بجنگند و از مرز های عربستان دفاع کنند.

خبر استقرار نظامیان سودانی و سنگالی در مرز های جنوبی عربستان در حالی منتشر می شود که محمد بن سلمان ، ولی عهد سعودی در گفت وگوی اختصاصی با مجله تایم آمریکا گفته بود که ارتش عربستان از جمله ارتش های قدرتمند دنیا بوده و توانایی های زیادی دارد؛ اگر لازم شود و دولت یمن (دولت مستعفی منصور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آل سعود دست به دامان سودان و سنگال شد

آل سعود دست به دامان سودان و سنگال شد