مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 فروردین 1397 ساعت 08:302018-04-08سياسي

هر 45 دقیقه یک کشته در سوانح جاده ای نوروز


سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی گفت که با توجه به گزارشهای ارائه شده از سوی رییس جمعیت هلال احمر، سوانح جاده ای 9 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته و هر 45 دقیقه یک کشته در سوانح جاده ای نوروز داشته ایم.

- لاهوتی با اشاره به نشست فراکسیون مستقلین با رییس جمعیت هلال احمر خبر داد هر 45 دقیقه یک کشته در سوانح جاده ای نوروز سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی گفت که با توجه به گزارشهای ارائه شده از سوی رییس جمعیت هلال احمر، سوانح جاده ای 9 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته و هر 45 دقیقه یک کشته در سوانح جاده ای نوروز داشته ایم.

مهرداد لاهوتی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: فراکسیون مستقلین صبح امروز نشستی با آقای پیوندی رییس جمعیت هلال احمر داشت که ایشان در این نشست گزارشی از وضعیت این سازمان و بودجه سال 97 آن ارائه کرد که براساس آن بودجه این سازمان 11 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

همچنین در حال حاضر 24 فروند هلیکوپتر در هلال احمر موجود است و اعتبار دو فروند دیگر نیز پرداخت شده که باید تحویل داده شود.

وی با اشاره به تاکید بر ضرورت آموزش نیروهای امدادی و آموزشهای مستمر در این جلسه گفت: 300 دستگاه ماشین امداد و نجات و آمبولانس برای هلال احمر خریداری شده که به زودی به ناوگان حمل و نقل هلال احمر اضافه شده و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر 45 دقیقه یک کشته در سوانح جاده ای نوروز

هر 45 دقیقه یک کشته در سوانح جاده ای نوروز