مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 فروردین 1397 ساعت 11:112018-04-08سياسي

احقاق حقوق معلمان نیروی آزاد در مدارس غیردولتی


نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس مصوباتی را برای تسهیل شرایط معلمین نیروی آزاد تصویب کرده است گفت: تنگنای مالی دولت از مهم ترین دلایل عدم اجرای مصوبات مجلس در خصوص معلمان نیروی آزاد آموزش وپرورش است.

- نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی خواستار شداحقاق حقوق معلمان نیروی آزاد در مدارس غیردولتی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس مصوباتی را برای تسهیل شرایط معلمین نیروی آزاد تصویب کرده است گفت: تنگنای مالی دولت از مهم ترین دلایل عدم اجرای مصوبات مجلس در خصوص معلمان نیروی آزاد آموزش وپرورش است.

ذبیح الله نیکفر شامگاه شنبه در گفت وگو با خبرگزاری فارس" در رشت با ارزیابی شرایط گروه های مختلف آموزشی در آموزش وپرورش اظهار کرد: یکی از گروه های آموزشی، معلمان نیروی آزاد آموزش وپرورش هستند که در مدارس غیرانتفاعی در سراسر کشور مشغول به فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه مجلس مصوباتی را برای تسهیل شرایط معلمین نیروی آزاد تصویب کرده است افزود: تنگنای مالی دولت از مهم ترین دلایل عدم اجرای مصوبات مجلس در خصوص معلمان نیروی آزاد آموزش وپرورش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احقاق حقوق معلمان نیروی آزاد در مدارس غیردولتی

احقاق حقوق معلمان نیروی آزاد در مدارس غیردولتی