مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 فروردین 1397 ساعت 11:312018-04-08اقتصادي

انتقال 59 میلیون متر مکعبی آب اصفهان به یزد/ احتمال سهمیه بندی آب در سال 97


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان گفت: خط لوله انتقال آب به یزد ظرفیت انتقال سالانه 79 میلیون متر مکعب دارد که در حال حاضر 59 میلیون متر مکعب آب به یزد منتقل می شود و طبق قانون این آب بایدبه مصرف شرب مردم یزد برسد اما این که در آنجا چه می شود را خبر ندارم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اصفهان، نعمت الله اکبری صبح امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه کارگروه ملی سازگاری با کم آبی با پیگیری های استاندار اصفهان تشکیل شده است، اظهار کرد: شرایط آب شرایط خوبی نیست و دیروز هم کارگروه ملی سازگاری با کم آبی تشکیل جلسه داد و مقرر شد تا در خصوص وضعیت آبی استان اصفهان تصمیم گرفته شود.

وی با بیان اینکه اگر پیش بینی ها و انتظارات در خصوص بارش ها صحیح باشد، حدود 600 میلیون متر مکعب آب در پشت سد زاینده رود ذخیره خواهد شد، افزود: 420 میلیون متر مکعب تا پایان تابستان برای شرب و صنعت مصرف خواهد شد و با احتساب سطح تبخیر آب و برداشت های بالادست و پایین دست، سد زاینده رود خشک شده که در این صورت با سهمیه بندی آب مواجه خواهیم شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان با اشاره به شرایط بسیار خاص اصفهان در خصوص آب گفت: در رابطه با آب با شرایط خاصی روبه رو هستیم چراکه سفره های آب زیرزمینی هم ممکن است شرایط مناسب برای ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال 59 میلیون متر مکعبی آب اصفهان به یزد/ احتمال سهمیه بندی آب در سال 97

انتقال 59 میلیون متر مکعبی آب اصفهان به یزد/ احتمال سهمیه بندی آب در سال 97