مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 فروردین 1397 ساعت 13:212018-04-08بين الملل

بررسی پرونده متهمان به فساد اقتصادی توسط دادستانی عربستان


یک مسئول عربستانی اعلام کرد که دادستانی این کشور بررسی پرونده متهمان به فساد اقتصادی و اداری در عربستان را که از پرداخت غرامت خودداری کرده بودند، - آغاز کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الشرق الاوسط، یک مسئول سعودی اعلام کرد که دادستانی این کشور بررسی پرونده های متهمان به فساد اقتصادی عربستان را که از پرداخت غرامت سرباز زده بودند، آغاز کرده است.

سعود الحمد معاون دادستان عربستان در گفتگو با روزنامه الشرق الاوسط اعلام کرد که دادستانی تحقیقات خود در خصوص پرونده های فساد این افراد را آغاز کرده است و پرونده های این افراد با اتهامات وارد شده به آن ها در خصوص پولشویی و فساد مالی و پرونده هایی در ارتباط با امنیت ملی و تروریسم مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

دولت عربستان به دستور محمد بن سلمان ولیعهد این کشور ده ها تن از شاهزادگان و تجار و مسئولان سابق عربستانی را به اتهام فساد در یکی از هتل های مجلل ریاض بازداشت کرده بود.

اکثر این افراد از جمله ولید بن طلال شاهزاده میلیاردر سعودی و متعب بن عبدالله پسر پادشاه سابق این کشور از زندان آزاد شده بودند.

عربستان اعلام کرده در جریان این اقدام برای مقابله با آنچه فساد اداری و اقتصادی خوانده 100 میلیارد دلار پول از این افراد به عنوان غرامت دریافت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی پرونده متهمان به فساد اقتصادی توسط دادستانی عربستان

بررسی پرونده متهمان به فساد اقتصادی توسط دادستانی عربستان