مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 فروردین 1397 ساعت 09:452018-04-09اقتصادي

140 پروژه آب و فاضلاب در روستاهای اردبیل در حال اجراست


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل در حال حاضر 140 پروژه در حوضه آبرسانی و فاضلاب در مناطق روستایی استان اردبیل در حال اجراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرامرز بهنژاد در نشست با فرماندار شهرستان نیر اظهار کرد: ما مصمم هستیم تا در سالجاری تعداد زیادی از این پروژه ها را که تعدادی از آنها نیز در قالب مجتمع های آبرسانی سال هاست به حال خود رها شده تکمیل و آماده بهره برداری کنیم.

وی با بیان اینکه برای عملیاتی شدن این پروژه ها به 65 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم، خاطرنشان کرد: با تامین این اعتبارات پروژه های نیمه تمام آب و فاضلاب روستایی عمدتا با هدف آبرسانی به روستانشینان تکمیل و آماده بهره برداری خواهد شد.

بهنژاد افزود: 75 درصد ساکنان مناطق روستایی استان تحت پوشش خدمات آب و فاضلاب روستایی هستند که با بهره برداری از پروژه های نیمه تمام این میزان به حدود 88 درصد خواهد رسید.

وی بیان کرد: در چهار روستای استان اردبیل که اغلب در نیر هستند طرح های فاضلاب در حال اجراست که در صورت استقبال روستاییان از طرح های فاضلاب تلاش می کنیم تا این طرح ها با قوت و قدرت بیشتر ادامه پیدا کند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل ادامه داد: پنج روستای نیر در اولویت اجرای طرح فاضلاب روستایی قرار دارند که با به نتیجه رسیدن آنها از ورود پسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

140 پروژه آب و فاضلاب در روستاهای اردبیل در حال اجراست

140 پروژه آب و فاضلاب در روستاهای اردبیل در حال اجراست