مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 فروردین 1397 ساعت 14:312018-04-09بين الملل

هنوز درباره دختر صدام درخواستی از بغداد دریافت نکرده ایم


در پی اظهار نظر رییس پارلمان اردن که گفته بود اگر حمایت رغد صدام حسین از تروریسم اثبات شود، اردن دیگر به او پناه نخواهد داد، یک مقام اردنی گفت: - امان هنوز درخواستی از بغداد دریافت نکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روزنامه سعودی عکاظ، یک منبع عالی رتبه اردنی درباره موضع کشورش در خصوص رغد صدام حسین دختر دیکتاتور سابق عراق که در فهرست 60 فرد تحت پیگرد دولت عراق است گفت که امان هنوز درخواستی از عراق یا پلیس اینترپل در این خصوص دریافت نکرده است.

این مقام عالی رتبه اردنی در واکنش به اظهارات اخیر عاطف طراونه رییس پارلمان این کشور که گفته بود دختر صدام حسین به ما پناه آورده و اگر نقش او در حمایت از تروریسم اثبات شود اردن دیگر به او پناه نخواهد داد سخن گفته است.

طراونه اخیرا به رسانه ها گفته بود که دختر صدام حسین به اردن پناه آورده و در اردن قانون شکنی نکرده و دست به اقدامات سیاسی نزده که به ضرر عراق و اردن باشد.

حدود دو ماه پیش دولت عراق فهرستی را منتشر کرد و طی آن 60 نفر را که به اتهام همکاری با داعش، القاعده و حزب بعث تحت پیگرد قانونی هستند معرفی کرده بود، نام دختر ارشد صدام حسین نیز در این فهرست قرار داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز درباره دختر صدام درخواستی از بغداد دریافت نکرده ایم

هنوز درباره دختر صدام درخواستی از بغداد دریافت نکرده ایم