مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 فروردین 1397 ساعت 19:212018-04-09سياسي

آغاز زندگی مشترک 6 زوج لبنانی در جوار بارگاه منور رضوی


با هماهنگی مدیریت امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی، 6 زوج لبنانی زندگی مشترک خود را در کنار مضجع شریف امام رئوف آغاز کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از مشهد به نقل از آستان نیوز، 6 زوج لبنانی آغاز زندگی مشترک خود را در رواق دارالرحمه حرم مطهر رضوی جشن گرفتند.

زینب علی ابراهیم مقیم کشور استرالیا که پیوند مشترک خود را از این مکان مقدس آغاز کرد، گفت: ما زندگی خود را با توکل به خدا و ائمه اطهار(ع) شروع کردیم و باید این لطف خداوند را قدر بدانیم.

وی اضافه کرد: هیچ گاه تصور نمی کردم چنین مراسم باشکوهی داشته باشم و امروز یکی از بهترین روزهایی است که خداوند برای من مقدر کرده تا این سنت حسنه را در کنار مضجع منور حضرت رضا(ع) برگزار کنیم.

علی قاطبی همسر این بانوی لبنانی، احساس خود را از این مراسم باشکوه و زیبا توصیف کرد و گفت: لطف و یاری خداوند و عنایات حضرت رضا علیه السلام در تمام لحظات زندگی من وجود داشته است و اکنون که این عنایت شامل حال ما شده تا در مکانی مقدس زندگی مشترکمان را آغاز کنیم بسیار خوشحال و خرسندم و از خداوند و ائمه می خواهیم در ادامه مسیر ما را راهنمایی و همراهی کنند.

وی متذکر شد: ازدواج یکی از خاطره انگیزترین و شیرین ترین اتفاقات زندگی هر انسانی است و برای ما شیرینی آن دو چندان شد زیرا معنویت و برکت این پیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز زندگی مشترک 6 زوج لبنانی در جوار بارگاه منور رضوی

آغاز زندگی مشترک 6 زوج لبنانی در جوار بارگاه منور رضوی