مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 فروردین 1397 ساعت 22:112018-04-10اقتصادي

جزییات تازه از فروش دلار 4200 تومانی/ شرایط فروش ارز مسافرتی اعلام شد


رییس کل بانک مرکزی در تشریح ضوابط ارز مسافرتی اعلام کرد: برای کشور های همسایه 500 یورو، برای کشور های دور 1000 دلار به عاملیت بانک های ملی و ملت در نظر گرفتیم تا به سرعت مسافران نیاز ارزی خود را تامین کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو"، ولی الله سیف در برنامه تیتر امشب که از شبکه 6 سیما پخش شد با تشریح پشت پرده گرانی دلار در ماه های اخیر، اظهار داشت: ویژگی مثبت اقتصاد ما در 5 سال گذشته اقتصاد با ثبات پیش بینی پذیر بوده است ولی از 6 ماهه دوم سال 96 این فضا ملتهب شد.

وی با بیان اینکه بخشی از التهاب در بازار ارز ناشی از فضاسازی های دشمنان خارجی بوده است، افزود: برهمین اساس باید در داخل کشور خیلی مراقب باشیم و ما هم تلاشمان ارائه اطلاعات شفاف به مردم است.

سیف باردیگر به نقش شبکه های اجتماعی در التهاب آفرینی دلار اشاره و تصریح کرد: افزایش قیمت هیچ منشاء اقتصادی اصلاً و ابداً نداشته است.

این عضو کابینه دولت یازدهم درباره نحوه اجرای ارز تک نرخی 4200 تومانی در بازار ارز در روز جاری اظهار داشت: امروز روزاول اجرای این تصمیمات بود و قرار شد بانک مرکزی دستور العمل ها را ارائه و مقدمات اجرا را فراهم کند.

رییس کل بانک مرکزی با تأکید براینکه بهترین تصمیم ممکن برای بازار ارز با دلار تک نرخی 4200 تومانی گرفته شده است، ادامه داد: این سیاست در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تازه از فروش دلار 4200 تومانی/ شرایط فروش ارز مسافرتی اعلام شد

جزییات تازه از فروش دلار 4200 تومانی/ شرایط فروش ارز مسافرتی اعلام شد