مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 فروردین 1397 ساعت 22:162018-04-10ورزشي

صبای قم از لیگ یک کناره گیری کرد


تیم فوتبال صبای قم از ادامه حضور در مسابقات لیگ یک کناره گیری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو"، تیم فوتبال صبای قم عصر امروز در رفسنجان به مصاف مس این شهر رفت که در نیمه نخست چهار گل دریافت کرد.

در نیمه دوم سه گل دیگر وارد دروازه صبایی ها شد تا حساب کار 7 بر صفر دنبال شود اما در ادامه روند بازی تیم صبا از زمین خارج شد.

به گفته سرمربی صبای قم داور مسابقه گل هفتم را که مشکوک به نظر می رسید، خطا اعلام نکرد و همین مسئله منجر شد تا مدیر تیم صبا تصمیم بر خروج از زمین بگیرد.

صبا درحالی که تا دقیقه 60 ، هفت گل از مس رفسنجان دریافت کرده بود زمین بازی را ترک کرد، بدین ترتیب با اضافه شدن 3 گل به تعداد گل های خورده تیمی که زمین را ترک کرده ، صبا را باید 10 بر صفر بازنده این بازی دانست.

این نخستین شکست 2 رقمی تاریخ صبا است که حاصل مدیریت ضعیف ورزش قم است.

پس ازاین واقعه تیم فوتبال صبا با تصمیم بازیکنان و کادر سرپرستی و فنی تیم صبای قم به علت اینکه هیچ توجهی از طرف هیئت فوتبال، اداره کل ورزش و جوانان و استانداری قم به این تیم نمی شود، از حضور در ادامه رقابت های لیگ دسته اول کنار رفت.

شنیده می شود تیم صبای قم از گذشته تاکنون مبلغ 20 میلیارد تومان بدهی دارد و هیچ مسئولی پرداخت بدهی این باشگاه را بر عهده نمی گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صبای قم از لیگ یک کناره گیری کرد

صبای قم از لیگ یک کناره گیری کرد