مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 فروردین 1397 ساعت 10:152018-04-11سياسي

سهمیه بندی آب به هیچ وجه مطرح نیست


سخنگوی هیئت رییسه مجلس با اشاره به جلسه غیرعلنی مجلس از حضور وزرای جهاد کشاورزی و نیرو در این جلسه و توافق بر سر تشکیل کمیته ای به ریاست معاون اول رییس جمهور و با عضویت نمایندگانی از کمیسیون های انرژی و کشاورزی و سایر اعضای دولت سخن گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهروز نعمتی در حاشیه جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه رییس مرکز پژوهشها گزارشی مفصل از وضعیت آبی طی دو دهه گذشته ارائه کرد.

براساس توضیحات جلالی، مرکز پژوهشهای مجلس در کنار کمیته ای که به ریاست دکتر جهانگیری، معاون اول رییس جمهور و دبیری وزیر نیرو تشکیل شده، همکاری خواهد داشت و این کمیته مسئولیت انجام چند کار را برعهده خواهد داشت.

نماینده مردم تهران در مجلس تهیه آمایش آب، رفع دغدغه کشاورزان، احداث صنایع آب بر در مناطق دارای منابع آبی کافی، ساماندهی منابع و مصارف آبی کشور و بهره برداری بهینه از این منابع، فرهنگ سازی برای مصرف بهینه آب، استفاده از فناوری های جدید در این حوزه و توجه به دیپلماسی آب از دستور کارهای این کمیته عنوان کرد.

سخنگوی هیئت رییسه مجلس با بیان اینکه در حال حاضر در مناطق پرآب همان مشکلاتی وجود دارد که در مناطق کم آب کشور وجود دارد، اظهار کرد: براساس مسئولیتی که بر عهده کمیته مسئول گذاشته شد، سهم بخش شرب کشاورزی و صنعتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه بندی آب به هیچ وجه مطرح نیست

سهمیه بندی آب به هیچ وجه مطرح نیست