مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 فروردین 1397 ساعت 10:212018-04-11سياسي

کمیته ویژه دولت به ریاست جهانگیری موضوع کم آبی را دنبال خواهد کرد


قرار شد کمیته ویژه ای در دولت به ریاست معاون اول بحران کم آبی و اقدامات لازم برای مقابله با آن را دنبال کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بهروز نعمتی سخنگوی هیئت رییسه مجلس در حاشیه جلسه غیرعلنی امروز مجلس در جمع خبرنگاران با اشاره به برخی جزییات این نشست و بررسی موضوع بحران کم آبی در کشور اظهارداشت: در این جلسه گزارش مفصلی از مرکز پژوهش های مجلس که به وضعیت 20 ساله اخیر اشاره دارد، ارائه شد.

وی افزود: قرار شد کمیته ای در دولت به ریاست معاون اول رییس جمهور تشکیل شود و کمیسیون های انرژی و کشاورزی مجلس نیز در این کمیته حضور داشته باشند و این کمیته مسئله آب را پیگیری و هماهنگ کند.

سخنگوی هیئت رییسه مجلس با اشاره به اقداماتی که کمیته ویژه دولت در حوزه کم آبی انجام دهد، گفت: این کمیته موظف است طرح آمایش آب را در دستور کار قرار دهد، چرا که در حال حاضر مشکل جدی داریم و وضعیت به گونه ای است که مناطق کم بارش با مناطق پربارش تفاوت چندانی در تامین آب ندارند و هر دو مشکل دارد.

نعمتی تصریح کرد: همچنین با توجه به دغدغه کشاورزان برای تامین آب کشاورزی و نیز تاکید مجلس بر لزوم رفع دغدغه بخش کشاورزی، وزارتخانه های جهاد کشاورزی و نیرو مکلف شدند این مسئله را پیگیری کنند؛ همچنین در بخش صنعت نیز قرار بر این شد صنایعی که بعد از این ایجاد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته ویژه دولت به ریاست جهانگیری موضوع کم آبی را دنبال خواهد کرد

کمیته ویژه دولت به ریاست جهانگیری موضوع کم آبی را دنبال خواهد کرد