مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 فروردین 1397 ساعت 12:112018-04-11سياسي

همکاری مشترک شهرداری مشهد و نروژ در حوزه توریسم و هوای پاک


شهردار مشهد در دیدار با سفیر نروژ گفت: تاکید دارم تا از طریق همکاری مشترک 2 طرف، به زودی گروهی از شهروندان نروژی به مشهد سفر کرده، با این شهر آشنا شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد"، قاسم تقی زاده خامسی در دیدار با سفیر نروژ ضمن خوش آمدگویی اولین سفر لارس نوردرم به مشهد، اظهار کرد: مشهد بزرگ ترین شهر توریست پذیر جهان با سالانه 28 میلیون زائر و مسافر است، در صورتی که لندن به عنوان بزر گترین شهر توریست پذیر مطرح در جهان تنها سالانه 18 میلیون مسافر دارد.

وی ضمن دعوت از سفیر و مردم نروژ برای سفر به مشهد و دیدن بناهای تاریخی آن، ادامه داد: اولین همکاری مشترک شهرداری مشهد و نروژ می تواند در زمینه توریسم باشد، چراکه ما در مشهد امکانات و زیرساخت های خوبی همچون هتل های مدرن، قطار توریستی تهران مشهد، 160 پرواز روزانه از نقاط مختلف کشور و جهان به دومین فرودگاه بزرگ ایران در مشهد برای پذیرایی از مردم نروژ داریم.

شهردار مشهد با توصیه به سفیر نروژ برای بازدید از آرامگاه فردوسی، بازار رضا(ع) و بازار فرش، تصریح کرد: تأکید دارم تا از طریق همکاری مشترک دو طرف، به زودی گروهی از شهروندان نروژی به مشهد سفر کرده، با این شهر آشنا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری مشترک شهرداری مشهد و نروژ در حوزه توریسم و هوای پاک

همکاری مشترک شهرداری مشهد و نروژ در حوزه توریسم و هوای پاک