مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 فروردین 1397 ساعت 16:312018-04-11سياسي

مملکت داری هنر انقلاب اسلامی ایران است/ صحنه کربلا یکی از هنرهای عظیم تاریخ


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در دیدار با هنرمندان استان گفت: نوجوانان و جوانان باور کنند که یکی از هنرهای انقلاب مملکت داری است.

- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در دیدار با هنرمندان استان:مملکت داری هنر انقلاب اسلامی ایران است/ صحنه کربلا یکی از هنرهای عظیم تاریخ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در دیدار با هنرمندان استان گفت: نوجوانان و جوانان باور کنند که یکی از هنرهای انقلاب مملکت داری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از بجنورد، صبح امروز آیت الله ابوالقاسم یعقوبی در دیدار با هنرمندان به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی اظهار کرد: یکی از هنرهای امامان استقامت و مقاومت در برابر ستم گران بود که با استقامت خود از نهادینه شدن ظلم جلوگیری کردند.

وی به یکی از ویژگی های شهید آوینی اشاره کرد و گفت: مرحوم آوینی اعتقاداتی داشت که تا سر حد جان برای آن نظر می جنگیدند و معتقدیم که شهدای ما هنرمندانه ترین صحنه های تاریخ را رقم زدند.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: کسانی که لذت های دنیوی را رها کردند و به سمت خداوند آمدند یعنی به سمت خداوند فرار کردند که این یک هنر بسیار بزرگ است.

وی همچنین صحنه کربلا را یکی از هنرهای عظیم تاریخ عنوان کرد و گفت: شهدا صحنه های هنرمندانه خوبی را در تاریخ به نمایش گذاشتند به صورتی که یک هنرمند خارجی معتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مملکت داری هنر انقلاب اسلامی ایران است/ صحنه کربلا یکی از هنرهای عظیم تاریخ

مملکت داری هنر انقلاب اسلامی ایران است/ صحنه کربلا یکی از هنرهای عظیم تاریخ