مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 فروردین 1397 ساعت 16:002018-04-12سياسي

همکاری ناتمام بهرام زند با «مستند ایران»


حمید مجتهدی از آغاز ثبت صحنه های زمینی «مستند ایران» در استان های کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری خبر داد و در عین حال یادآور شد که زنده یاد بهرام زند قرار بود در این بخش همکاری کند که اجل مهلت نداد.

- حمید مجتهدی از آغاز ثبت صحنه های زمینی مستند ایران در استان های کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری خبر داد و در عین حال یادآور شد که زنده یاد بهرام زند قرار بود در این بخش همکاری کند که اجل مهلت نداد.

سازنده مستند ایران در گفت وگو با ایسنا، درباره همکاری زنده یاد بهرام زند در مستند ایران یادآور شد: مرحوم بهرام زند پیش از این هفت قسمت از مجموعه را که مربوط به مشهد و شش قسمت را که مربوط به کویر لوت بود خواند.

ایشان قرار بود در بخش مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری هم با مستند ایران همکاری کند که اجل مهلت نداد.

مجتهدی در ادامه به همکاری مرحوم بهرام زند در فیلم محمد رسول الله به گارگردانی مصطفی عقاد اشاره کرد و گفت: با مصطفی عقاد هم کلاس و همکار بودیم و با هم فیلم هایی را هم کار کرده بودیم که یکی از این فیلم ها محمد رسول الله یا رسالت بود که در ساخت آن با عقاد همکاری کردم.

در سال 1976 فیلمبرداری آغاز شد و من در سال 1979 آن را به ایران آوردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری ناتمام بهرام زند با «مستند ایران»

همکاری ناتمام بهرام زند با «مستند ایران»