مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 فروردین 1397 ساعت 10:112018-04-13دانش

حمایت از کالای ایرانی با کمک دانشگاه ها به صنایع محقق می شود


قائم مقام وزیر علوم در ستاد خیرین با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان «حمایت از کالای ایرانی» گفت: این موضوع با کمک دانشگاه ها به صنایع محقق می شود.

- " قائم مقام وزیر علوم در ستاد خیرین با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان حمایت از کالای ایرانی گفت: این موضوع با کمک دانشگاه ها به صنایع محقق می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت علوم، محمد حسین امید، در مراسم معارفه سرپرست دانشگاه صنعتی سیرجان و تکریم رییس سابق این دانشگاه گفت: ارتقای کیفیت در دانشگاه صنعتی سیرجان با وجود صنعتی بودن و قرار گرفتن در یک شهر صنعتی که در مسیر چهار استان و نزدیک به دریا است منوط به ارتباط موفق با حوزه صنعت و فعالیت با ماموریت خاص است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان حمایت از کالای ایرانی افزود: این فرموده رهبر معظم انقلاب با کمک دانشگاه ها به صنایع در زمینه ارتقای کیفیت تولید و نیز فرهنگ سازی مصرف کالای ایرانی محقق می شود.

قائم مقام وزیر علوم در ستاد خیرین وزارت علوم گفت: باید با کمک مسئولان شهرستان سیرجان نیاز های منطقه مشخص شود و دانشجویان براساس همین نیاز ها تربیت شوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از کالای ایرانی با کمک دانشگاه ها به صنایع محقق می شود

حمایت از کالای ایرانی با کمک دانشگاه ها به صنایع محقق می شود