مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 فروردین 1397 ساعت 10:062018-04-15سياسي

سیاست مصوب کشور توسعه پیام رسان های بومی است


در کنار تقویت ساختار فنی آنها، رفع برخی شبهات و صیانت از حریم خصوصی با تکیه بر ظرفیت فتوای راهبردی مقام معظم رهبری در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدجواد آذری جهرمی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام در پاسخ به سوالات و اعتراضات مخاطبانش در خصوص فلترینگ یا عدم انجام آن توضیحاتی داد و گفت: وزارت ارتباطات مرجع تصویب و تصمیم پالایش (فیلترینگ) یا رفع آن نیست، بلکه بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی و بنابر قانون ملزم به اجرای مصوبات کمیته ها و شورا های مشخص شده در این حوزه و احکام قضایی است.

وی یادآور شد: پالایش صفحات غیراخلاقی و نیز ضد اعتقادات عموم مردم، در سایر کشور ها نیز رواج دارد و در کشور ما نیز در این خصوص نظام قانونی تصویب شده که رعایت می شود.

علاوه بر آن سیاست هایی توسط حاکمیت کشور های مختلف برای حفاظت از کلان داده ها و یا رعایت الزامات قانونی کشور ها وجود دارد.

به اعتقاد وی انسداد سرویس های بین المللی صرفا با هدف تشویق کاربران به استفاده از سرویس داخلی می تواند به ضد هدف تبدیل شود.

شرکت های کسب و کار نوپا در کشور نیز بر همین موضوع تاکید دارند.

آذری جهرمی تاکید کرد: یکی از آثار فضای مجازی، ظهور رسانه های نوین است که کشور های مختلف، ضمن بهره برداری از آنها، برای استفاده از این تکنولوژی سیاستگذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست مصوب کشور توسعه پیام رسان های بومی است

سیاست مصوب کشور توسعه پیام رسان های بومی است