مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1397 ساعت 14:212018-04-16بين الملل

دبکا: حمله غرب به سوریه، اسراییل را دربرابر محور ایرانی-روسی منزوی کرد


حمله محور غربی به سوریه، اسراییل را در برابر محور ایرانی-روسی منزوی کرده و نیروهای اسراییلی در مرزهای شمالی بیشتر از هر زمانی در حالت آماده باش قرار گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل وابسته به منابع اطلاعاتی رژیم صهیونیستی نوشت: حمله آمریکایی به سوریه هراس اسراییل از اینکه در برابر انتقام ایران برای حمله به پایگاه T4 تنها بماند را افزایش داد .

دبکا با بیان اینکه حمله غربی به روسیه، رژیم صهیونیستی را در برابر محور ایرانی-روسی منزوی کرده است، افزود: مشخص شده که این حمله نه تنها نگرانی های امنیتی اسراییل را برطرف نکرد بلکه آنها را افزایش داد .

این پایگاه اطلاعاتی با اشاره به آماده سازی ارتش رژیم صهیونیستی برای هرگونه درگیری احتمالی با محور مقاومت در سوریه، تاکید کرد: نیروهای اسراییلی در مرزهای شمالی با سوریه و لبنان اکنون بیشتر از هر زمانی در تاریخ به حالت آماده باش و هشدار رفته اند .

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان روز جمعه گفته بود: حمله غربی به سوریه نه تنها ارتش این کشور را نترساند، بلکه نتوانست به معارضان کمکی کند یا در خدمت منافع اسراییل باشد .

دبکافایل در پایان نوشت: اسراییل اما با حمایت تضعیف شده آمریکا در سوریه تنها مانده در حالی که ایران و متحدانش می توانند روی حمایت بیشتر روسیه حساب باز کنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبکا: حمله غرب به سوریه، اسراییل را دربرابر محور ایرانی-روسی منزوی کرد

دبکا: حمله غرب به سوریه، اسراییل را دربرابر محور ایرانی-روسی منزوی کرد