مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1397 ساعت 07:152018-04-17بين الملل

خرم : اقدام آمریکا و متحدانش نوعی تسویه حساب با روسیه بود


یک کارشناس مسائل بین الملل با تاکید بر اینکه حمله آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه غیرقانونی انجام شد، گفت: به نظر می رسد این اقدام نوعی تسویه حساب با روسیه و تا حدودی هم با ایران بود بنابراین کاری انجام دادند که چندان دامنه دار نباشد.

- علی خرم در گفت وگو با ایسنا با اشاره به حملات موشکی آمریکا و متحدانش به خاک روسیه، اظهار کرد: اهدافی که آمریکا ، بریتانیا و فرانسه در این حمله داشتند به نوعی یک تسویه حساب با روسیه و تا حدودی هم تسویه حساب با ایران بود.

وی تصریح کرد: اما اینکه آیا می توانستند بیشتر از این پیش بروند می دانستند ممکن است کلاف از دستشان برود و به یک رویارویی مستقیم با روسیه و درگیری ایران و اسراییل و یا ایران و عربستان بیانجامد.

بر همین اساس سعی کردند کاری انجام دهند که زیاد دامنه دار هم نباشد.

این کارشناس مسائل بین الملل همچنین بیان کرد: در این مورد قبلا با روسیه هماهنگ کرده بودند و طبق گزارش وزارت دفاع آمریکا، موقعی که موشک های آمریکا وارد فضای سوریه شد، روسیه موشک های اس 300 و اس 400 خود را در لاذقیه خاموش کرده بود و این نشان می دهد که از قبل با یکدیگر هماهنگ بودند که آنها متعرض روسیه نشوند و روسیه هم متعرض موشک های آمریکا، فرانسه و بریتانیا نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرم : اقدام آمریکا و متحدانش نوعی تسویه حساب با روسیه بود

خرم : اقدام آمریکا و متحدانش نوعی تسویه حساب با روسیه بود