مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1397 ساعت 09:102018-04-17اقتصادي

تخریب 8 چاه زغال غیرمجاز در شهر کوشک


شهردار باغ شهر کوشک از تخریب تعداد هشت چاه زغال غیرمجاز در باغ شهر کوشک خبر داد و گفت: یکی از معضلات گردشگری کوشک چاه های تولید زغال غیرمجاز بود.

- مجید قربانی رنانی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه شهر کوشک از نظر باغات در مقام نخست استان قرار دارد و هم چنین یکی از ریه های تنفسی غرب اصفهان محسوب می شود، اظهار کرد: شهر کوشک از نظر جمعیتی یکی از شهرهای پرجمعیت شهرستان خمینی شهر محسوب می شود و اغلب مردم آن کشاورز هستند.

وی با بیان اینکه چاه های زغال غیر مجاز شهر کوشک از زمان های قدیم در این منطقه فعالیت داشتند، گفت: در دوره شهردار پیشین کوشک، به دنبال تداوم فعالیت این چاه ها، تعدادی از آنها با مجوز نیروی انتظامی تخریب شدند، اما متاسفانه با شروع فعالیت شهردار جدید، عده ای دوباره اقدام به فعالیت و تولید زغال کردند که با توجه به تصاعد گاز ناشی از سوختن چوب ها، اغلب در شب بود هاله ای از دود در شهر ایجاد شده بود.

شهردار باغ شهر کوشک افزود: در این راستا برای پیگیری این معضل با پیگیری شهرداری کوشک و شورای شهر بازدیدهای شبانه از این چاه ها انجام و در نهایت چاه های زغال شناسایی شدند و با گرفتن مجوز قضایی و نیروی انتظامی در نهایت با این تخلف غیرمجاز، مقابله شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب 8 چاه زغال غیرمجاز در شهر کوشک

تخریب 8 چاه زغال غیرمجاز در شهر کوشک