مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1397 ساعت 09:162018-04-17سياسي

لزوم افزایش نظارت بر منابع مالی و انسانی وزارت بهداشت در سال جاری


عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بر لزوم افزایش نظارت بر منابع مالی و انسانی وزارت بهداشت در سال جاری تاکید کرد و گفت: با توجه به فشارهای اقتصادی ضرورت دارد تحمیل هزینه های درمان مردم به حداقل برسد.

- عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفت وگو با فارس بیان کردلزوم افزایش نظارت بر منابع مالی و انسانی وزارت بهداشت در سال جاری عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بر لزوم افزایش نظارت بر منابع مالی و انسانی وزارت بهداشت در سال جاری تاکید کرد و گفت: با توجه به فشارهای اقتصادی ضرورت دارد تحمیل هزینه های درمان مردم به حداقل برسد.

ذبیح الله نیکفر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با تأکید بر لزوم اجرای کامل طرح تحول سلامت از سوی وزارت بهداشت و درمان اظهار کرد: وزارت بهداشت باید در مدیریت صحیح منابع انسانی و مالی در سال 97 اهتمام بیشتری داشته باشد.

وی با تأکید بر نظارت ها بر عملکرد منابع مالی و انسانی در وزارت بهداشت افزود: مدیریت صحیح منابع انسانی و منابع مالی در وزارت بهداشت مستلزم تقویت و شدت نظارت ها بر مدیران وزارتخانه است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه نظارت بر وزارت خانه وجود داشته اما باید بیشتر شود گفت: با توجه به سهم بالای مراکز درمانی در سلامت و بهداشت جامعه لا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم افزایش نظارت بر منابع مالی و انسانی وزارت بهداشت در سال جاری

لزوم افزایش نظارت بر منابع مالی و انسانی وزارت بهداشت در سال جاری