مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1397 ساعت 09:502018-04-17پزشكي

یک دنیا امید و آرزو پیروز در مقابل سرطان


با مددکاران مؤسسه مکس راهی خانواده دو تن از کودکان سرطانی شدیم، کودکانی که دنیایشان با کودکان دیگر فرق دارد و روزگار کودکی خود را در بیمارستان ها سپری می کنند و تنهای آرزویشان سلامتی و تندرستی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز قرار است که به خانه دو کودک سرطانی برویم و از وضع زندگی شان خبردار شویم، به همراه ما مددکاری هست که خودش نیز روزگاری را با سرطان گذرانده و موفق شده که این بیماری سخت را شکست دهد، حال با خود کوهی از امید را آورده تا مرهمی بر دل مادران کودکان سرطانی باشد و به آن ها بگوید که سرطان درمان شدنی است.

اولین میزبان ما دختر کوچک و مهربانی است که تبسم نام دارد، تبسم شش ساله است و از شهریورماه 96 سرطان مهمان ناخوانده بدنش شده، وارد خانه که می شویم به همراه مادرش به استقبالمان می آید، از در که وارد می شوم تختی پر از عروسک های مختلف را می بینم که عکس کودکی تبسم بالای آن نصب شده است.

مادرش به آرامی اشاره می کند که تبسم نمی داند، مریضی اش چیست و محافظه کارانه از درمان دخترکش سخن می گوید و نگران آینده تبسم است، اما وقتی متوجه می شود که مددکار همراه ما نیز خودش سرطان داشته و خوب شده است، چشمانش برق می زند و می گوید دعا کنید که تبسم هم خوب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک دنیا امید و آرزو پیروز در مقابل سرطان

یک دنیا امید و آرزو پیروز در مقابل سرطان