مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1397 ساعت 14:102018-04-17بين الملل

صدام کدام گوری است؟


روزنامه الشرق الاوسط از جنجال این روزها درباره سرنوشت جسد صدام نوشت، در حالی که اخبار متناقضی مبنی بر اینکه چه بر سر قبر او در روستای العوجه واقع در شهر تکریت، - مرکز استان صلاح الدین منتشر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منیر حداد، نایب رییس دادگاه عالی کیفری در عراق که مسؤول محاکمه اعضای نظام صدام بود، گفت: بعد از اجرای حکم اعدام صدام خانواده اش خواستار تحویل گرفتن جسد او برای دفن کردن آن در زادگاهش در روستای العوجه شدند.

حداد که بر اجرای حکم اعدام صدام نظاره گر بود، تاکید کرد: دولت عراق در آن زمان با درخواست عشیره صدام موافقت کرد و دو تن از اعضای عشیره صدام جسد او را تحویل گرفتند.

جسد صدام با هلی کوپتری آمریکایی منتقل شد و آن دو مرد به من گفتند، صدام ما را هم به عنوان عشیره اش آزار داد.

در میان گزارش هایی که درباره گور سری او مطرح است، حداد در این باره می گوید: نمی دانم دقیقا جسد او مفقود یا گورش بمب گذاری شده یا توسط دخترش به جای دیگری برده شده است.

این روزنامه فرامنطقه ای به نقل از احمد عنزی، از اعضای شورای بزرگان عشایر در استان صلاح الدین نوشت، طبق اطلاعات ما خانواده صدام، دیکتاتور سابق عراق کمی پیش از ورود داعش به این استان و به دست گرفتن کنترل آن، جسدش را به محلی سری منتقل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدام کدام گوری است؟

صدام کدام گوری است؟