مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1397 ساعت 13:302018-04-18اقتصادي

حمایت از کالای ایرانی نیازمند تغییر نگاه همه فعالان اقتصادی


حمایت از کالای ایرانی نیازمند تغییر نگاه همه فعالان اقتصادی است که همه ما باید خود را سربازان اقتصادی کشور بدانیم و موفقیت اقتصادی سازمان ها، - حمایت از کالای ایرانی نیازمند تغییر نگاه همه فعالان اقتصادی حمایت از کالای ایرانی نیازمند تغییر نگاه همه فعالان اقتصادی است که همه ما باید خود را سربازان اقتصادی کشور بدانیم و موفقیت اقتصادی سازمان ها، رشد فردی و ملی را در پی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامحسن تقی نتاج - مدیرعامل بانک قوامین - در افتتاحیه بیست و ششمین همایش سراسری معاونین، روسای ادارات و مدیران کل شعب استان های بانک قوامین که با هدف بررسی نقش بانک در تحقق شعار سال "حمایت از کالای ایرانی" برگزار شد، با بیان اینکه خودباوری یک رویکرد اساسی برای حمایت از تولید داخلی است، تأکید کرد: باید مشکلات را به عنوان واقعیت بپذیریم و وجود خود را با مدیریت مشکلات معنا بخشیم.

البته هیچ وقت مشکلات تمام شدنی نیستند و ما باید آن ها را مدیریت کنیم چرا که داشته های ما به قدری زیاد است که اگر مدیریت کنیم بر مشکلات فائق می آییم.

مدیرعامل بانک قوامین تصریح کرد: بحث بعدی، مدیریت هزینه ها است که آموزه های دینی و جدیدترین دستاوردهای بشر نیز این موضوع را تأیید می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از کالای ایرانی نیازمند تغییر نگاه همه فعالان اقتصادی

حمایت از کالای ایرانی نیازمند تغییر نگاه همه فعالان اقتصادی