مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 فروردین 1397 ساعت 13:062018-04-20سياسي

قدرت نمایی محور مقاومت در سوریه و عراق داعش را زمین گیر کرد


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: شکست داعش در سوریه و عراق با نقش آفرینی نیروهای جان بر کف محور مقاومت صورت گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قرچک، حجت الاسلام والمسلمین مختار نظری ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قرچک اظهار کرد: سپاه پاسداران از نهادهای انقلابی است که به فرمان ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) در سال 58 تأسیس شد.

وی بیان کرد: انسان مجاهد باید سخت کوش و خطرپذیر باشد و در پذیرش خطرات پیش رو مقاوم باشد و از همه مهمتر در دفاع از نظام و ولایت در خط مقدم قرار داشته باشد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران تصریح کرد: سخت کوشی و تلاش بی وقفه انسان مجاهد باعث ناامیدی دشمن می شود، چراکه انسان مجاهد در راه خدا و برای اعتقادات خود مبارزه می کند.

وی بیان کرد: انسان مجاهد بر همین اساس با شجاعت در مقابل دشمن قرار می گیرد حتی اگر نیروی دشمن چند برابر نیروهای خودی باشد، این افراد خستگی ناپذیر هستند، هیچ وقت بازنشسته نمی شوند و در خط ولایت قدم برمی دارند.

نظری خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران از ابتدای تولد تاکنون نقش آفرینی کرده است، در جنگ سخت هشت سال دفاع مقدس دوشادوش ارتش و بسیج به مبارزه با دشمن بعثی پرداخت، در جنگ نیمه سخت مبارزه با ضدانقلاب های داخل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت نمایی محور مقاومت در سوریه و عراق داعش را زمین گیر کرد

قدرت نمایی محور مقاومت در سوریه و عراق داعش را زمین گیر کرد