مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1397 ساعت 01:112018-04-20بين الملل

آمریکا: تهران به موارد نقض حقوق بشر در سوریه و عراق کمک کرده است!


آمریکا در گزارش حقوق بشر 2017 مدعی شد که ایران با حمایت از دولت «بشار اسد» و شبه نظامیان شیعه عراق، در موارد نقض حقوق بشر در این کشورها «اساساً دست داشته است!» - " آمریکا در گزارش حقوق بشر 2017 مدعی شد که ایران با حمایت از دولت بشار اسد و شبه نظامیان شیعه عراق، در موارد نقض حقوق بشر در این کشورها اساساً دست داشته است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو"، وزارت امور خارجه آمریکا در گزارش سالانه حقوق بشر خود که روز جمعه منتشر شد، چهار کشور جهان از جمله ایران را به نقض فاحش حقوق بشر از جمله محدود ساختن آزادی بیان و آزادی گردهمایی و ارتکاب یا اجازه ارتکاب به خشونت علیه اقلیتهای مذهبی و قومی متهم کرد.

دولت آمریکا در این گزارش مدعی شد که کشورهای ایران، روسیه، چین و کره شمالی با تضعیف کرامت انسانی اتباع خود به لحاظ اخلاقی سزاوار سرزنش بوده و به منافع آمریکا لطمه می زنند.

جان سالیوان وزیر خارجه موقت آمریکا در نشستی که به منظور معرفی رسمی گزارش حقوق بشر 2017 برگزار شد، ادعا کرد: دولتهای چین، روسیه، ایران و کره شمالی هر روزه حقوق بشر اتباع خود را نقض می کنند؛ در نتیجه، آنها نیروهای بی ثبات کننده هستند .

وی در ادامه مدعی شد که هدف آمریکا آن است که حکمرانی خوب، مبارزه با فساد و حاکمیت قانون را ترویج دهد! در واقع، دشمنان سنتی آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا: تهران به موارد نقض حقوق بشر در سوریه و عراق کمک کرده است!

آمریکا: تهران به موارد نقض حقوق بشر در سوریه و عراق کمک کرده است!