مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1397 ساعت 09:352018-04-21بين الملل

شکایت حزب دموکرات آمریکا از روسیه، ویکی لیکس و ترامپ به دلیل توطئه در انتخابات 2016


حزب دموکرات آمریکا شکایتی را علیه روسیه، ویکی لیکس و دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا تنظیم و آنها را به توطئه جینی برای مختل کردن انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 میلادی متهم کرده است.

- شکایت حزب دموکرات آمریکا از روسیه، ویکی لیکس و ترامپ به دلیل توطئه در انتخابات 2016 حزب دموکرات آمریکا شکایتی را علیه روسیه، ویکی لیکس و دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا تنظیم و آنها را به توطئه جینی برای مختل کردن انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 میلادی متهم کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری دویچه وله، حزب دموکرات آمریکا در این شکایت جدید آورده است که ترامپ برای لطمه زدن به هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات ها با دولت مسکو و سرویس اطلاعات نظامی روسیه تبانی کرده است.

این شکایت که در دادگاه فدرال آمریکا در منهتن تنظیم شده، مدعی است، هک کردن کامپیوترهای حزب دموکرات توسط روسیه نتایج انتخابات سال 2016 میلادی را به نفع ترامپ تغییر داد.

علاوه بر ترامپ، روسیه و ویکی لیکس، کمیته ملی دموکرات ها در این شکایت نامه به جارد کوشنر، داماد ترامپ و راجر استون، دستیار ترامپ نیز به عنوان متهم اشاره کرده است.

براساس اسناد و مدارک دادگاه، کمیته ملی دموکرات ها همچنین مدعی است که دونالد ترامپ جونیور، پسر بزرگ رییس جمهور آمریکا نیز به صورت مخفیانه با ویکی لیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت حزب دموکرات آمریکا از روسیه، ویکی لیکس و ترامپ به دلیل توطئه در انتخابات 2016

شکایت حزب دموکرات آمریکا از روسیه، ویکی لیکس و ترامپ به دلیل توطئه در انتخابات 2016